اطلاعات ساده و موثر

آخرین نظرات

جگونه دوست خوب بیابیم؟

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

چگونگی یافتن دوست خوب از نظر من

به نظر من دوست خوب ویزگی های زیادی دارد از جمله:

*دوست خوب وفادار است

*هیچ وقت پشت تو را خالی نمیکند

*با تو مهربان است

*سعی میکند همیشه به تو کمک کند

*و......



پیدا کردن دوست خوب همیشه برای انسان چالش بزرگی بوده زیرا میدانیم انسان ها با هم فرق میکنند پس دوستان نیز با هم فرق میکنند. افراد باید برای پیدا کردن دوست خوب معیار هایی برای خود تعریف کند.یکی از معیار هایی که برای من مهم است این است که:

دوستی که من انتخاب میکنم باید ادم درستی باشد.


معیار های خودتان رو برای من ارسال کنید.....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
alireza ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.